Nog even dit:

Er is niets nieuws onder de zon. Marcus Aurelius zei het al: “alles wat nu is, was er altijd al en zal er ook altijd zijn”. Vandaag de dag wordt de markt overspoeld met allerlei ‘nieuwe’ manieren van denken. Mensen willen spritueel bezig zijn en de boeken over dit onderwerp zijn niet aan te slepen. Maar hé…..het was er al! Sommige denkers gingen zelfs veel dieper op bepaalde materie in dan vandaag de dag.

Maar ik ben me er ook van bewust dat we door de huidige ontwikkelingen en de gevolgen daarvan niet direct een link zullen zien met het verleden.

Wellicht is het niet de uiteindelijke bedoeling van dit blog, maar ik wil toch op het levensbeschouwelijke vlak het e.e.a. uit ons rijke verleden kwijt.                                              En van daaruit weer inhaken op deze tijd.

Bovendien leven we ook in een tijd waarin de technologie ons in staat stelt om van achter de laptop kennis te nemen over vele interessante onderwerpen en visies.

 

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

