Om te beginnen

Op 16 en 17 april j.l. nam ik deel aan een tweedaags seminar van Business Bootcamp.  Daar werd onder meer aandacht besteed aan het gegeven om bedrijfsmatige bekendheid te genereren middels de media en sociale netwerken.

Maar werd ook een mogelijkheid geboden om daar direct te netwerken middels het Beehives spel en dat leverde inmiddels een paar interessante contacten en doorverwijzingen op.

Maar het meest interessante dat ik van dit seminar heb meegenomen is de kennismaking met het fenomeen Social Media! Eénmaal thuis gekomen heb ik me twee dagen beziggehouden met dit voor mij nieuwe medium en onderdeel daarvan is het opstarten van dit blog.

Aan de andere kant ontdekte ik de mogelijkheid om via links door te surfen naar andere blogs, die mij anders zouden zijn ontgaan. Daar heb ik veel van geleerd en ben nog steeds aan het bijleren. Mensen die via Social Media hun kennis doorgeven en anderen op weg helpen op internet.

 

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

