SMERIGE SOEP!!

Onze samenleving, de al dan niet geregisseerde kredietcrisis en de komende verkiezingen zijn momentaan veel besproken onderwerpen. Maar ook de onthullingen omtrent de inrichting van onze samenleving en vooral overheidscorruptie overspoelen ons. Met de aangeboren of aangeleerde afkeer van complottheorieën heb ik me aanvankelijk ook hiertegen verzet. Maar wanneer je overvloedig informatie aangeleverd krijgt, op diverse websites, reportages, video’s en columns attent wordt gemaakt ga je toch op onderzoek uit. Vooral als al die verhalen elkaar bevestigen en de schrijvers, presentatoren en sprekers te goeder naam en faam bekend staan.

Toegegeven: het was geen plezierige zoektocht en ik ben dan ook behoorlijk geschrokken, maar ook schrok ik van sommige reacties:

  • Mensen die weigeren te onderzoeken en op de voorhand alle discussies afdoen met de dooddoener “ach wat, stomme complottheorieën”
  • Mensen die fatalistisch reageren, ‘tja dat is altijd zo gegaan, wat doe je ertegen?”
  • Mensen die nog altijd geloven in wat de media ons voorspiegelen…..

Tegen al die mensen zou ik willen zeggen: 12 september 2012 heb je de kans om het tij te keren door op een verantwoorde manier je stem uit te brengen. Ga op onderzoek uit en om een begin te maken heb ik alvast een ‘zoekplaatje’ gecomponeerd:

Maar bezoekt u ook eens de volgende links:

Een indringende film over een wereldwijde samenzwering om ons gevangen te houden in financiële slavernij; ons te dwingen onnodige dure diensten af te nemen om grote multinationals in het zadel te houden; bedrog binnen de gezondheidszorg en het geknoei van de farmaceutische industrie ……….

Veel van de soms ingewikkelde uitleg betreffende het (dis)functioneren van de financiële markten heb ik nog niet  helemaal achter de kiezen, maar in grote lijnen begin ik het bedrog te zien. Of liever gezegd: ik kom er niet om heen!

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Politiek en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op SMERIGE SOEP!!

  1. I was wondering if you ever thought of changing the structure of your website?
    Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.

    Maybe you could space it out better?

    • Thank you for your comment. May be from a proffesional point of view I indeed could space out better, but as I’m a blogger I rather like to write a message. Pictures are for marginal usage or make it humerous. Sometimes they are just beautifull.

  2. repair pc zegt:

    This is why I keep going to this website. I can not
    believe how many entries I missed since I was here last!

Geef een reactie

