AANGIFTE TEGEN……

op de pluche…….DE STAAT DER NEDERLANDEN!
Reeds Geruime tijd liet ik mijn vrienden en kennissen weten dat, indien ik een aanzienlijk bedrag zou winnen, ik op zoek zou gaan naar een goede advocaat om een aanklacht tegen voornoemd instituut in te dienen. Ik was dan ook aangenaam verrast dat meerdere Nederlanders met hetzelfde idee rond liepen. Ergo een gecomponeerde aangifte is nu te down-loaden. Voor mezelf had ik de aanklacht gemotiveerd met:

  • Het bevorderen en in stand houden van de werkeloosheid;
  • Het toestaan van gokken op de beurs middels opties, derivaten enz. enz.;
  • Het toestaan van lobbyisten in de politiek, die veelal bedoeld zijn om multinationals van dienst te zijn. Waardoor veel politici gecorrumpeerd worden middels het aannemen van snoepreisjes, een onverantwoorde luxe levensstijl en buiten proportionele cadeaus.
  • Verkiezingsfraude en onverantwoorde verkiezingscampagnes;
  • Wachtgelden en oncontroleerbare vergoedingen;
  • Ontduiken van de sollicitatieplicht die voor alle gewone burgers wordt afgedwongen;
  • Het creëren van een crisis door betalingen met geld dat ongedekt is, omdat het bestaan van geld strikt genomen niet aantoonbaar is;
  • Het vergiftigen van ons voedsel en het toevoegen van verslavende middelen, waardoor een ongezond eetpatroon wordt bevorderd;
  • Het verstrekken van onverantwoorde subsidies aan vage, overbodige clubjes;
  • Het verkwanselen van cultureel erfgoed;
  • Deelname aan een criminele organisatie, die zijn ontstaansrecht aantoonbaar baseert op nazi-ideologie: de Europese Unie…….
  • Toestaan van beïnvloeding middels verborgen agenda’s van de Bilderbergers.

Als ik nu terugkijk naar mijn lijst van aanklachten voel ik me wat naïef wanneer ik kijk naar de geformuleerde aanklacht, die iedere Nederlander kan indienen bij elk willekeurig politiebureau.

Het kost heel veel uren om alle bewijsmateriaal en aangedragenaangifte_tegen_staat_ommekeer_flyer feiten te lezen! Een vies stukje geschiedenis dat niet meer zo maar weggewuifd kan worden. http://ommekeer-nederland.nl/aangifte-tegen-de-staat

Een kleine groep mensen heeft gewerkt aan een aangifte tegen de staat der Nederlanden. De aanklacht bestaat uit enkele tientallen onderdelen. Hieronder de lijst van aanklachten;
– Hoogverraad, – soevereiniteit overgeven (in slow-motion) aan een niet-democratische superstaat, – samenspannen en onderdrukken bevolking, – diefstal van Nederlandse burger, – overdragen geldcreatie aan private banken.

– Poging tot doodslag, – toebrengen zwaar lichamelijk letsel, – discrimineren werkelozen, – onthouden basis behoefte van de zwakkeren in onze samenleving, – invoeren dwangarbeid, – het voeren en steunen van illegale oorlogen.

– Opzettelijk open laten van grenzen voor toestroom vreemdelingen, – opzettelijk laten oplopen van de staatsschuld, – bewust kapot maken van de middenstand, – er heeft een COUP D’ ETAT plaats gehad, het heimelijk werken voor de transnationale bedrijven.

– Klasse justitie, – steunen onrechtmatig koningschap, – negeren kindermisbruik door koninklijke familie, – het voeren van een NEP democratie.

De aangifte is hier te downloaden: http://ommekeer-nederland.nl/documents/aangifte-tegen-de-staat-der-nederlanden-140622.doc .
Iedereen kan hiermee naar het politie buro in zijn/haar woonplaats en aangifte doen. Voor een afspraak met de politie om aangifte te doen bel 0900-8844.

Je kunt op deze site je aangifte nummer opgeven via een contact formulier.
Het is maar dat u het weet en eens een andere kant van de samenleving kan bekijken.

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Maatschappelijk en getagged met , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op AANGIFTE TEGEN……

  1. Was het maar waar dat dit zal helpen. Niet geschoten is echter altijd mis.

Geef een reactie

