Terug van weg geweest

Afgelopen januari verkeerde ik nog in de veronderstelling dat ik griep had. Vervelend en pijnlijk, maar desalniettemin griep. Tot de avond dat ik zo moe was dat ik niet op de telefoon reageerde. Dit bracht een scala aan gebeurtenissen teweeg. Voor ik het besefte had ik drie bezorgde mensen in huis, werd de nightcare gewaarschuwd en onderging ik ter plekke een aantal onderzoeken door de noodarts.

Het was geen griep, ook geen tia maar een hoog opgelopen bloedsuikerspiegel!! 25.7!! De volgende dag kwam de huisarts en moest ik van dat moment af insuline spuiten. Een wijkverpleegster kwam nu dagelijks over de vloer en nadat ik ook eveneens op een dagelijkse portie bloedverdunners werd gezet, zwol mijn linkerbeen op.

Er volgden meer onderzoeken, een MRI scan, bloedvatenmeting enz. enz. Vervolgens werd ik zonder pardon hals over kop opgenomen. Uiteindelijk verbleef ik vijf weken in het ziekenhuis, kreeg een bijpass operatie in mijn linkerbeen, drie operaties aan mijn voet, die uiteindelijk resulteerden in een gedeeltelijke amputatie van de linkervoet.

Een deel van de behandelingen is dank zij de morfine aan mij voorbij gegaan. Veel geslapen. Veel hartverwarmende reacties van goede vrienden, die me regelmatig bezochten. De goede zorgen van mijn jongste zoon, vrijgezellig uit Maastricht, die zich een weg moest zoeken in de flat van moeders, de poes gerust moest stellen en de dagelijkse telefoontjes uit Houten (bij Utrecht) van mijn oudste zoon…….

Nu ben ik weer thuis en moet rustig revalideren en zo snel mogelijk de draad oppakken en mijn draai vinden. En dat betekent ook weer blogs voorbereiden…..

Over resoundeffects

Mijn naam is Gabriele van Doorn, ik woon in Heerlen - Parkstad Z.Limburg. * mijn website is te vinden op: www.klank-kleur.nl/ * en U kunt me vinden op: http://nl.linkedin.com/in/gabrielevandoorn
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Terug van weg geweest

  1. tiny0190 zegt:

    Goh Gabriele!! Ik lees nu pas dat jij zo ontzettend ziek was? Verdorie nog aan toe zeg!!! Ik wens jouw nu vanuit Arnhem een goed verder herstel toe , en dat je weer snel helemaal top zult zijn vrouwtje .Dikke knuffel van mij xxxx

  2. mia rizerfeld zegt:

    hoi gabrielle goh das was niet niks . ik wens je een verder spoedig herstel groetjes mia ritzerfeld

Geef een reactie

